8 Weeks & Positive Covid

Siapa kat sini ada experience mengandung trimester 1 dan infected by covid? Macam mana nak atasi rasa penat & tak bermaya? Apa supplements terbaik untuk amalkan? #firstpreganancy #positifcovid

1 Trả lời
 profile icon
Viết phản hồi

saya kena covid time 11w, bila sakit saya makan penadol, apa yg saya amalkan time kena covid ubat Folic asid, vit c, susu, makan buah², air masak, time kena takde selera tapi saya makan nasi juga sikit tapi kerap, nak tak nak kena paksa diri juga utk kuat