Carseat PERCUMA untuk dimenangi!
Sertai langkah mudah ini dan anda mungkin pememang yang bertuah! https://community.theasianparent.com/contests

semoga ada rezeki untuk anak saya NURUL FATIMAH AZZAHRAH BINTI MUHAMMAD ZULFIKAR.. saya tak pernah lagi dapat carseat untuk anak² lain.. moga kali ni ada rezeki untuk anak last saya.. terima kasih ✅Done Like @theasianparent_my & @snapkis_my Instagram : cikaina94
Đọc thêmGais! wajib ye guna carseat untuk anak bila keluar rumah. untuk memastikan keselamatan anak di jalan raya. paling penting wajib cari carseat yang berkualiti untuk keselesaan & keselamatan anak❤️. done follow both ig theasianparent & snapkis_my. ig: @zuesukeri
Đọc thêmCarseat sangat penting untuk anak, demi keselamatan & keselesaan anak semasa dalam kereta. Terima kasih TheAsianParents Malaysia untuk giveway ini & juga atas info2 yang bermanfaat untuk kami semua sebagai Mommy. Semoga ada rezeki untuk kami 😍 ( IG - @nnblahmd )
☑️ Follow theAsianparent Malaysia & @snapkis_my ☑️ Done tagged 3 rakan ☑️ Done komen dan screenshot Ig: nadieyazamri Semoga asa rezeki untuk menang carseat dari snapkis untuk my baby girl. ❤️❤️🥰🥰👶 #snapkis_my #theAsianparent Malaysia
Đọc thêmBismillah☺️ Carseat sebgai kmudhan ibu & juga bapa nak bawa anak pergi ke mana2 sahaja dengan mudah tanpa perlu memegangnya, mengurangkan risiko keselamatan dan juga beri keselesaan pada bayi. Selain itu, dapat membantu bayi tidur dengan lebih nyenyak
✔️ Done follow Snapkis & Theasianparent_my instagram. Semoga ada rezeki bayi saya yang bakal lahir tidak lama lagi. 🤲🏻 ═✿╡°✧ 𝐓𝐄𝐑𝐈𝐌𝐀 𝐊𝐀𝐒𝐈𝐇 ✧°╞✿═ 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
Đọc thêmI have two home as I’m LDR with my husband. I live in Sabah while my husband was in Negeri Sembilan. Living apart cost me a lot. I need to buy two in everything. Therefore, i really hope my unborn baby got lucky to get this carseat. 🥺❤️ thankyou
The best carseat from @snapkis_my, this lightweight Car Seat is designed with super soft fabric, and has plenty of padding for newborns 😍🥰 Semoga ada rezeki for my baby ❤️🌹 @azamy_s @saniahdollah @adwajameela Done follow both! 🎉🌹
Done follow n tag 3 kawan baik saya. Semoga ada rezeki baby dpt carseat ni sbb tak sempat claim crs hari tu. Terima kasih theAsianparent Malaysia sbb selalu bg present yg bagus utk ibu dan juga baby disamping pelbagai tips utk ibu mengandung. ❤️
The best carseat from @snapkis_my, this lightweight Car Seat is designed with super soft fabric, and has plenty of padding for newborns 😍🥰 Semoga ada rezeki for my baby ❤️🌹 @azamy_s @saniahdollah @adwajameela Done follow both 🌹🎉

