Chính sách bảo mật Hướng dẫn cộng đồng Sơ đồ trang web
Tải app miễn phí của chúng tôi
Saya rasa macam mual dan pening tapi kalau check UPT result negatif..Kenapa ye mcm tu?
Period dah lewat ke? Nanti repeat la upt lg. Mual dan pening x semestinya pregnant. Semoga ada rezeki sis
Period blm lewat lgi.. Ada lagi few days untuk period date.. Hopefully ada isi 😘
nnti cek lain mcm sya la rasa mual mcm pregnant taoi upt negative.. lps seminggu sya cek balik positive
OK
saya rasa mcm nk loya tapi tak muntah saya check upt negatif. last period saya 5 jun 2024
Mega