Sekadar bertanya

saya period cycle regular, bersama dgn suami 2hari sebelum expected date of period and buang dalam. ada potensi untk hamil ke ? sekarang dah delay 2hari period. 2-3 hari ni mmg sye stress sedikit. adakah itu punca delay period ? saya risau, please jangan kecam ye sekadar bertanya je. #mintapandangan

7 Các câu trả lời
 profile icon
Viết phản hồi
Influencer của TAP

kalau cycle awak kali ni betul2 ikut regular pattern awak, patutnya tak hamil. those last few days before period are the safest days. tapi stress boleh ganggu hormon dan delay ovulation. kalau ovulation awak delay sampai ke lebih kurang hari yg awak bersama suami, ada probability untuk hamil. kalau still tak period sampai 2 weeks after last bersama tu, test UPT ya.

Đọc thêm
2y trước

kalau track cuma guna apps, memang takde jaminan selamat lagi lah. tunggu je dulu sis. hopefully just period yg lambat. tapi after 2 weeks kalau takde jugak, test UPT tau 😉