Bleeding on 13 weeks

Saya nk Tanya...saya ada bleeding...keluar lendir macam darah...saya pergi scan di Klinik..Dr ckp baby ok..heartbeat pown normal..uri pun ok..Dr cuma bg ubat kuat Rahim..perlu ke saya ke hospital ? Siapa pernah alami...minta sedikit nasihat Dan kata2 semangat.. #mohonbantujawabbunda

5 Các câu trả lời
 profile icon
Viết phản hồi

sis dah berapa weeks ye ? aah saya dah ke hospital prosedur yg sama sis buat...cuma Dr ckp saya ada Luka dkt pangkal Rahim..Dan Dr bg ubat kuatkan Rahim...hari 5 dah xde dah...cuma ada la keputihan kadang2 bercampur coklat...sis mmg dah clear btul ke ?