Pink spotting 18 minggu

Saya first time mom dan dah beberapa kali spotting sikit tapi bila scan baby okay. Ada sesiapa lagi kadang-kadang alami spotting warna pink atau coklat? Discharge cair memang selalu. Terima kasih.

3 Các câu trả lời
 profile icon
Viết phản hồi

sis scan dari perut shje ke atau tvs scan?

2y trước

Scan dari perut sahaja setakat ini sebab Dr kata placenta dah cukup tinggi, sis. Lepas tu ada ambil sample kat cervix juga untuk check. Nampaknya ada candida/yeast infection. Katanya mungkin itu pun boleh menyebabkan spotting. Tapi stress juga setiap kali ada spotting walaupun sikit. 🥲mungkin lepas ni buat tvs scan kot.