1 Các câu trả lời

Eh, pening dan mual kat 37 weeks tu common sih, tapi ada banyak sebab, bisa low blood pressure, dehydration, atau baby dah turun ke bawah yang pressure organs. Tapi since ni dah approaching labour time, better you check with your doctor or midwife cepat-cepat je, okay? A few of my mum friends ada experience itu at the end, tapi each person lain-lain, so your doctor kena tau to make sure everything alright dengan baby and you.

Câu hỏi liên quan

Câu hỏi phổ biến

Những bài viết liên quan