Darah Spotting

Saya dah 12w dah nak masuk 13w tapi still takde darah spotting. Normal ke? Tapi nurse kata baby membesar dengan elok

32 Các câu trả lời
 profile icon
Viết phản hồi
Influencer của TAP

normal saje awak. malah tu la yang terbaik. mesti awak ada baca kat mana mana bahawa tanda tanda hamil ada keluar spotting darah kann? sebenarnya ikut badan masing masing. dan tak semua tu betul. kalau nurse doktor kata kandungan awak baik baik saje, then baik baik saje laa.. takyah baca benda benda karut gitu.

Đọc thêm
3y trước

takpe ignore je, jangan difikirkan. awak tak rugi apa apa pun. semoga kandungan awak dan awak sihat sihat saje dan urusan awak dipermudahkan segalanyaa