Darah Spotting
Saya dah 12w dah nak masuk 13w tapi still takde darah spotting. Normal ke? Tapi nurse kata baby membesar dengan elok
32 Các câu trả lời
Mới nhất
Được đề xuất

Viết phản hồi
Influencer của TAP
normal saje awak. malah tu la yang terbaik. mesti awak ada baca kat mana mana bahawa tanda tanda hamil ada keluar spotting darah kann? sebenarnya ikut badan masing masing. dan tak semua tu betul. kalau nurse doktor kata kandungan awak baik baik saje, then baik baik saje laa.. takyah baca benda benda karut gitu.
Đọc thêmCâu hỏi liên quan
Câu hỏi phổ biến


with love ❤️