PREGNANT KALI KETIGA

Saya baru lepas bersalin tahun ni bulan 3 . Saya amek perancang cocok depo setiap 2 bulan sekali . Saya tak tahu kenapa satu hari saya cek upt double line. Saya menanges tak boleyh nak kata . Saya dan suami dah rancang nak tambah anak bila si sulung dan yang kedua dah besar . Dalam tempoh 4-5 tahun akan dtg . Sejak itu Saya mengalami depression, saya selalu memikirkan boleyh ka saya menjaga anak yang kecik² semua selang setahun umurnya. saya telah ikot tarikh perancang yang nurse bagi dengan betul . Tapi Allah bagi lagi rezeki untuk saya . Saya tak tahu nak gembira atau sedih . Bagilahh saya semangat agar saya dapat menjaga kandungan saya dengan baek .

5 Các câu trả lời
 profile icon
Viết phản hồi

Rezeki kamu sangat baik pn, ada yang sudah bertahun2 merancang smpi skg masih belum rasa menimang cahaya mata. Boleh tu pn, ya ckp mmg senang tp sudah Allah bg rezeki dlm bentuk cahaya mata prcaya lah psti melimpah2 rezeki lain yg kluarga pn akan dpt. Allah sdh prcayakan kita utk timang anak, Allah jg la yg akan beri kita kkuatan. Kuatkn semangat pn.

Đọc thêm

sama la..anak ketiga bru setahun 10..tup2 ada..Allah bg rezeki sbb mulut masin anak sulung kot..selalu minx..mama..tolong mengandungkan baby lembut tuk kakak..plizz..skrg ni bru 10week..da hari2 tya bila mama na kuakan baby lembut tu..kakak xsabar dan ni..kadang tu kelakar jugak..itulah yg buat kita happy..

Đọc thêm

Kalau kes mcm saya, ank bru 1y5m tpi dh sngkut sorg lg dh 10w. Even rmai toksik, still kne teruskn sbb percaya ank nie anugerah tuhan yg tk semua org bole dpt, kite bersyukur sbb Allah dh kurniakm kite ank lgi even ank msih kecik. Allah tkkn uji kite lebih dri kemampuan kite. InsyaAllah fighting mom ❤

Đọc thêm

kalau Tuhan dah cakap tiba masanya pregnant kita akan pregnant juga..siapa kita nak menentang kehendak Tuhan..bukan tugas kita.. bersyukur sis..berdoa semoga dikuatkan semangat..

Alhamdulillah itu tanda allah nak bagi lagi rezeki pada puan, Sebab allah tahu puan mampu. Saya tumpang gembira 😊🤲