Suami takut bersama sepanjang hamil

Salam, ada ke sesiapa kat sini tak pernah bersama sepanjang mengandung, tapi senang bersalin normal? Ada tips ke ya? Sebab suami takut nak bersama, takut menyakitkan saya dan effect baby.

5 Các câu trả lời
 profile icon
Viết phản hồi

first trimester tak. 2nd trimester sebulan sekali je.. 3rd trimester takde langsung....

12mo trước

tkda apa pun.. boleh je kerap brsama 3rd tm, cuma kena buang luar jgn buang dlm .. saya 3rd tm ni 1weeks 3kali jugak brsama 😂😂 cuma jgn ganas2 , position pun mngiring je . nnti dah masuk 36w bru boleh suruh suami lepas dalam ..