ELEKTIF CEASER
Saja nak tanya, ada ke geng yg first emergency ceaser sbb induce -jalan x bukak.. Yg second ni, malas nk fikir, nak go for elektif ceaser je. pilih tarikh sesiap.. hahaha ada ke cantu?
Vô danh
7 Các câu trả lời
Mới nhất
Được đề xuất

Viết phản hồi
hahaha i ada.... ank first tahun 2017, 3 kli msuk ubat bukaan tetap 1cm🤭... last skali czer... now dh ada 3 boys... n last pregnancy due bln 1 tpi sbb smua czer soooo yg ni last.. misi anggarkn mngkin czer ujung tahun ni... tarikh xblh pilih wakk😌😌. lps ni kna katup kilang dh🤧🤭 excited tkot smua ada...
Đọc thêmCâu hỏi liên quan
