Hello saya nak tnya normal ka 32week perut mengeras2 ja dan langsung tidak selesa mau bergerak .
Vô danh
1 Trả lời
Mới nhất
Được đề xuất

Viết phản hồi
Aah normal la tu Braxton Hicks contractions, basically practice contractions yang memang boleh jadi quite uncomfortable terutama kalau dah 32 weeks kan. A few of us mums kena experience jugak, rasa macam perut tight dan keras, terus tak larat nak gerak. Tapi important jugak you check with your doctor or midwife just to be safe, especially if it gets really painful, ada spotting, atau contractions menjadi regular, better safe than sorry kan!
Đọc thêmCâu hỏi phổ biến
