Perlu ke makan ubat yang dr bagi? Sebb dr cakap saya boleh je bagi ubat tapi untuk baby tak jamin la ok ke tak 😭 Ke klinik swasta dr cakap macam ni, mommy semua boleh suggest ke apa perlu makan? #demam#selsema#batuk
Sy pergi kk je n haritu batuk lama lpstu ad selsema time pagi..doc yg sy checkup preg tu kta ad je ubat diorg yg ibu preg boleh mnm n ad je ubat selsema yg boleh mkn sy tgk dose kat ubat tupun x kuat n selamat je untuk ibu n bby
Got a bun in the oven