Hai mama! Alahhh, Birth Club Jun 2027 tu memang best gila, sebab semua orang pregnant or new parents same time, paham tak macam mana rasanya, haha. Aku rasa lega jugak ada community macam ni, bukan je dapat tanya soalan-soalan yang orang lain tak faham (like why hormones attack kita at 3am), tapi boleh share pengalaman dan lepas stress bersama mama-mama yang jalan sama journey dengan kita, confirm akan dapat support yang kena dan maybe dapat best friends yang betul-betul get it lah, not just nodding je tanpa faham. Memang best mood booster bila ada orang yang tahu exactly apa yang kita rasa!