Perut rasa sendat, ketat
Normal tak ye perut rasa sendat, ketat bila nk masuk 30w? #ingintahu #firstmommy
1 Trả lời
Mới nhất
Được đề xuất

Viết phản hồi
Eh normal je dear, perut akan rasa tight dan tegang mcm tu especially menjelang 30w sebab baby sudah besar and uterus stretched. Tapi kalau ada pain yang sharp or kalau disertai bleeding atau kontraksi yang regular, better check with your doctor just to be safe je, first time jadi mommy kan paranoid sikit haha.
Đọc thêm
