air garam ORS tu bukan untuk legakan cirit sis. dia untuk ganti semula minerals yg hilang sebab cirit/muntah tu je. cirit tu boleh jadi soft signs nak bersalin. contractions kadang buat kita cirit. tapi ada orang 2 minggu sebelum bersalin dah start cirit, jadi selagi tak ada tanda2 lain, abaikan je. keep hydrated, monitor gerak baby.