Kerap ngeras 37w 4d

Nak tnye ada x sini yg 37w 4d.. da kerap ngeras tp pinggang xrasa sakit sgt... Patut ke g klinik skunk or tunggu dlu smpai sakit#ingintahu

1 Trả lời
 profile icon
Viết phản hồi

Aiyooo 37 weeks dah! Honestly lah, if you're getting frequent tightening, best la jangan ambik risk, boleh pergi clinic cepat-cepat check, dekat 37 weeks dah boleh lahir anytime and it's better to get peace of mind kan, especially if pinggang tak rasa sakit sgt (sometimes that's just Braxton Hicks but sometimes it's something else). A few of my mum friends tunggu-tunggu je sampai sakit besar, tapi some of us prefer gi check awal lang sebab at least tahu what's happening, tak rugi pun, doctor will tell you if it's true labour or just practice contractions je.

Đọc thêm