kalau ikut buku klinik..perkembangan untk 5 bulan belum ada tanya da boleh duduk je blum...sbb bukan milestone untk 5 bulan pun dik..anak akk pun hr ni genap 5 bulan...blum duduk lg..meniarap boleh da..cuma xkerap sgt dia nak meniarap pun..kdg pusing lepas, kdg tergolek...
Hai mama, jangan risau sangat ye, 5 bulan baru lagi tu! Setiap budak punya timing sendiri, ada yang duduk awal, ada yang lambat sikit, semua normal je