Chính sách bảo mật Hướng dẫn cộng đồng Sơ đồ trang web
Tải app miễn phí của chúng tôi
Naik motosikal ketika trimester ke 2,perjalan 20km.ok ke?
boleh. kena hati hati bonggol dengan lopak. pastu tengok jugak ketahanan badan. takut sakit pinggang lama2
saya naik motor dari 7w. inshaAllah okay aja. bagitau suami bawa slow² atau awak yang bawa, slow2 je k. saya doakan moga semuanya baik2 ja
Ikut awak larat atau tak. Kalau larat, okay je. Just be careful on bumpy roads.
ok awak.tq
Anonymous