Botol susu newborn

Hi mummy, boleh suggest botol new born yg ok utk sy beli? Sy ftm confuse nak beli yang mana ok, puting botol mana yg tak nipple confuse, mybe mummy mumyy boleh share mana yg pnah pakai utk baby new born

1 Trả lời
 profile icon
Viết phản hồi

Nak elak nipple confuse, intro botol susu bila anak dah berusia sebulan dan ke atas. Saya intro botol anak masa umur 2 bulan sebab nak ajar anak minum EBM. Guna Philip Avent Natural.