baju newborn

hi mummies semua, nak tanya. ok ke basuh baju guna machine & dry kan guna dryer?

4 Các câu trả lời
 profile icon
Viết phản hồi

Saya nak bersalin anak no 4 memang gunasemula baju baby yang sedia ada . Jadi saya basuh guna dobi je . Mudah cepat . Now dah 36w tunggu masa nak bersalin je . InsyaAllah takde apa2 jadi kat baby . Kita as ibu banyakkan doa utk anak2 . Jangan fikir atau dengar cakap org . Just do what you think ok for you , baby and your family . ♥️

Đọc thêm

ok jk.. mitos yg kata cuci bju bby kt mesin tu bby jd pening nt, kita cuci baju ja bkn masukkan babynya kedalam. 🫢🫢 mesin bsuh n dryer mmg diciptakn utk mmudahkn krja.

5mo trước

boleh. tp klw sy, biasanya sy asing baju bby dgn bju lain. klw cuci bju baby, bju baby ja dlm machine .. sbb sy guna sbun cuci bju yg khas tuk bju baby tu😁

ok je.. sy basuh dgn sabun khas baby.. spin n sidai.. xda dryer

Thành viên VIP

Okay. Kenapa tak okay?

5mo trước

Oh teringin juga nak tahu kenapa tak boleh?