baju newborn
hi mummies semua, nak tanya. ok ke basuh baju guna machine & dry kan guna dryer?
4 Các câu trả lời
Mới nhất
Được đề xuất

Viết phản hồi
Saya nak bersalin anak no 4 memang gunasemula baju baby yang sedia ada . Jadi saya basuh guna dobi je . Mudah cepat . Now dah 36w tunggu masa nak bersalin je . InsyaAllah takde apa2 jadi kat baby . Kita as ibu banyakkan doa utk anak2 . Jangan fikir atau dengar cakap org . Just do what you think ok for you , baby and your family . ♥️
Đọc thêmok jk.. mitos yg kata cuci bju bby kt mesin tu bby jd pening nt, kita cuci baju ja bkn masukkan babynya kedalam. 🫢🫢 mesin bsuh n dryer mmg diciptakn utk mmudahkn krja.
Vô danh
5mo trước
ok je.. sy basuh dgn sabun khas baby.. spin n sidai.. xda dryer
Thành viên VIP
Okay. Kenapa tak okay?
1 nhận xét khác
5mo trước
Oh teringin juga nak tahu kenapa tak boleh?
Câu hỏi liên quan


