Implanon N@Y
Hi mommy semua nak tanya , ada yang pernah guna implanon tak ? okay tak ? side effects dia macam mana ? sebab dr dah suruh tukar perancang tak boleh cucuk depo dah risau reput tulang . kena guna implanon pula. #askmommies #mohonbantujawab


