Alah, sabar ye mama! Doakan dimudahkan untuk awak dan baby, semoga labor starts naturally dan semuanya berjalan lancar je GDM memang boleh jadi a bit stressful tapi doctors tau apa yang terbaik untuk awak both, so trust the process! Mana tau esok pagi dah ada contractions, kan, kebanyakan mommies in our group yang GDM pun managed to have natural labor akhirnya! Jangan nervous sangat, awak kuat, and baby ready dah All the best, mommy!