Ooh fun idea! Macam Instagram filter jugak kan, senang je nak ambil cute pictures dengan baby atau maternity stuff. Memang boleh la try, tapi jujur I selalu lupa feature-feature baru dalam app haha, mesti kena explore dulu tengok mana the photobooth button. Kalau you dah tau caranya, boleh la guide a few of us!