Betul ke kantung kosong?
Hi mommies, semalam saya pergi 1st ultrasound sebab 3 hari lepas macam ada keluar coklat2. Then bila dr scan, dr bagitau kantung kosong. Bila tahutu, sedihlah jugak. Dr suruh datang lagi 2 weeks untuk check, if masih kosong..dr suruh cuci

sma sis.first scan kantung kecil.kdua bsar sikit je.ktiga kali tu kantung ada mmbesar mcm sis ni la.sbb sy awal scan masa tu dsbbkan ada spotting brown.Tp pastu dkter ambik drah hcg pda scan ke 2x tu.lpastu dkter sruh dtg lgi 1mggu utk scan ke3x & skaligus tngok kptusan drah.Then sy dtg n bacaan beta hcg naik dan cantik.So dkter ckp sy mmg pregnant cuma mgkin tlalu awal dan belum nmpak janin & heartbeat lg.Sbb sy priod pun xregular sis,so kita pun xtahu bila psnyawaan tu blaku.Ikut kalender kndungan sy dh 8w tp priod x rgular mayb 6-7mcmtu.Klau dh nmpak janin bru sng nak tahu bpa week.so sis pkir positif je.insyaallah ada tu cuma dia malu kot🤭
Đọc thêm
