Beta hcg dan UPT positif walaupun keguguran

Hi mommies nak tanya,knp walaupun kita sudah keguguran masih menunjukkan positif bila cek UPT dan bila cek Beta hcg pula turun naik turun naik tapi sedikit.tolong sikit sy dah penat ulang alik hospital.

4 Các câu trả lời
 profile icon
Viết phản hồi

Apabila mengalami keguguran tetapi ujian kehamilan UPT masih menunjukkan positif dan tahap Beta hCG berubah-ubah, ini boleh disebabkan oleh beberapa faktor. Antara punca yang mungkin termasuk sisa-sisa tisu kehamilan sebelumnya yang masih berada dalam rahim, kehamilan ektopik, atau masalah hormon yang perlu dinilai oleh doktor anda. Saya mengesyorkan anda untuk berjumpa dengan doktor anda untuk pemeriksaan lanjut dan penilaian yang lebih terperinci. Jangan ragu untuk mendapatkan penjagaan dan sokongan yang anda perlukan. Semoga segala urusan dipermudahkan. https://invl.io/cll7hzz

Đọc thêm

Promo terbesar expert care sudah dimulai, diskon hingga Rp.100.000 sedang berlangsung di shopee, ada juga voucher diskon 100% alias gratis bagi bunda yang beruntung. Buruan cek di https://shope.ee/9UfEMMqqTg (id-5235161)

Kalo baru2 gugur mmg bacaan hcg masih tinggi dan kalo buat test UPT masih akan naik positif but slowly akan jadi negatif. Dont worry sis. Yg penting b da cuci or kantung da completely turun untuk avoid any infection.

3t trước

Kena gi scan dulu baru boleh tahu dah complete keluar atau belum even upt tu tu dah slowly negatif

hi sis mcm mana keadaan awak skrg