berdebar ada , happy ada, seram sejuk pun ada . moms meh share jap sebab selalu line terang terus je
minta saranan , nak sedapkan hati.pregnant ke ni?
15 Các câu trả lời
Mới nhất
Được đề xuất

Viết phản hồi
kalau period dah hbis cuba tunggu sampai next period kalau lewat 1-2 weeks boleh check balik
Câu hỏi liên quan

