berdebar ada , happy ada, seram sejuk pun ada . moms meh share jap sebab selalu line terang terus je

minta saranan , nak sedapkan hati.pregnant ke ni?

berdebar ada , happy ada, seram sejuk pun ada . moms meh share jap sebab selalu line terang terus je
15 Các câu trả lời
 profile icon
Viết phản hồi

kalau period dah hbis cuba tunggu sampai next period kalau lewat 1-2 weeks boleh check balik