In Sha Allah positive kn ni ?
Last period 7ogos sis ..ni double line kn ?? Tapi badan rasa mcm nk demam je .. tapi tak demam pon ..dh kene start mkn vitamin ke ?

Alhamdulillah, tahniah mama! Double line tu memang positive sign, so congratulations ye! Rasa mcm nak demam tu quite normal actually, badan tengah adjust dengan hormone changes, jangan worry sangat. Better confirm dengan doktor ye untuk blood test dan dapat proper prenatal vitamins yang sesuai untuk mama, sebab dia boleh advise berapa dosage yang tepat starting dari sekarang. Take care, and semoga kehamilan mama lancar dan sihat selalu!
Đọc thêmHii kita geng sya pnya pun mcm ni msih samar tapi sis pnya lebih terang dari sya.. Btw congrats yaa
Wahh LMP Sama mcm saya 7 ogos. Skrg pun double line mcm sis
ouh ok2 .. plan nk buat lagi skali ke tak payah dh ? yg ni brand murahan je hihi


Mum of 4 playful magician