In Sha Allah positive kn ni ?

Last period 7ogos sis ..ni double line kn ?? Tapi badan rasa mcm nk demam je .. tapi tak demam pon ..dh kene start mkn vitamin ke ?

In Sha Allah positive kn ni ?
3 Các câu trả lời
 profile icon
Viết phản hồi

Alhamdulillah, tahniah mama! Double line tu memang positive sign, so congratulations ye! Rasa mcm nak demam tu quite normal actually, badan tengah adjust dengan hormone changes, jangan worry sangat. Better confirm dengan doktor ye untuk blood test dan dapat proper prenatal vitamins yang sesuai untuk mama, sebab dia boleh advise berapa dosage yang tepat starting dari sekarang. Take care, and semoga kehamilan mama lancar dan sihat selalu!

Đọc thêm

Hii kita geng sya pnya pun mcm ni msih samar tapi sis pnya lebih terang dari sya.. Btw congrats yaa

5h trước

yeke mashaAllah semoga ada rezeki kita ye ... Sy risau chemical pregnancy jr hmmm

Wahh LMP Sama mcm saya 7 ogos. Skrg pun double line mcm sis

2h trước

ouh ok2 .. plan nk buat lagi skali ke tak payah dh ? yg ni brand murahan je hihi