lewat period 5hari

Last period 1 dec 2024, sekarang da 5hari lewat period.. saya jenis regular period, tak pernah lewat atay terawal even sehari pon.. Nak buat UPT takut kene scam 😌 ada nasihat atau tips yg boleh share

9 Các câu trả lời
 profile icon
Viết phản hồi

Jgn takut. Kalau tak buat mcm mana nak tahu kan. Apa2 results pun terima shj. Sy pun period normal. 1st time pregnant period lewat 7 hari tp sy tak buat upt pun jdnya sy berlasak2, ke sana sini byk jalan tau2 dah gugur the next week. 2nd time pregnant period i lewat 1 hari mmg terus check upt alhamdulillah +ve. Tengah tunggu nak deliver bby ni. Bila kita check, kita lebih berhati2. Ada org mmg jenis boleh berlasak, ada org yg rahim tak ‘kuat’. Apa2 pun check je, if +ve alhamdulillah. Itu dah jd amanah utk kita jaga 😊

Đọc thêm