Pendapat mummy² tentang air selusuh ?

Lama dah dengar pasal air selusuh ni, masih mencari dan mencerna apa sebenarnya air tu .. Ada tak mummy² yang pernah minum atau tau tentang air selusuh .. boleh sharing sikit ? 🤗 #mohonbantujawabbunda #firstmom #mohonsharetips

8 Các câu trả lời
 profile icon
Viết phản hồi

Sy pernah minum sebab dipaksa. Masa tu overdue seminggu lewat dari due. Kalau tk minum merajuk plk. Minum laa sebijik. Ended up sakit contraction saja² bukaan takde. Misi dpt tau walaupun sy tk bgtau. Sy diam membisu je sampai betul² rasa nk bersalin. Balik rumah tu sy perli ckp, sakit saja² tkde bukaan. Yg sakitnya aku yg hadap. Terus terdiam yg paksa sy minum tu. Duk ckp apa laa org zaman skrg overdue la apa laa mengada je. Susah laa bila ada org jenis oldschool ni. Padahal 24jam pegang fon 🤦🏻‍♀️

Đọc thêm
2mo trước

alhamdulillah dpt bersalin normal wak. Sbb sy mtk nk bersalin normal dekat dr. Dr pun seboleh mungkin tlg sy bersalin normal. Masuk lb kena induce drip haa gigil badan dahlaa 1st time bersalin 😂