1 Các câu trả lời

Aduh, anak first baby memang macam tu kadang! Bisa jadi dia full dah tapi reflex dia still kuat, so lepas dah kenyang dia tertelan banyak sangat sampai muak, atau juga dia mungkin menelan banyak udara masa feeding, lagi-lagi kalau latch tak sempurna. Tengok je latch dia okay ke (mulut menutup dengan baik), dan try burp dia dengan patient sambil feeding atau right after, jangan rush habis menyusu terus. If it keeps happening or dia seem uncomfortable lagi-lagi, check with your doctor atau lactation consultant ye, sebab ada kali-kali ada issues yang perlu bantuan professional.

Câu hỏi phổ biến

Những bài viết liên quan