Chính sách bảo mật Hướng dẫn cộng đồng Sơ đồ trang web
Tải app miễn phí của chúng tôi
Kalau masa mengandung ni cirit birit. Boleh ke makan ubat cirit birit? Harini seharian mengulang ke tandas. Ada yang kata bahaya. Ada yang kata boleh makan ubat cirit. Ada tak mommy yang ada pengalaman macam saya? Saya baru 22weeks.
Hoping for a child
Boleh je makan tp kena pastikn ubat tu safe utk pregnant woman. Boleh beli ubat kt klinik / farmasi. Cakap nak ubat cirit birit yg selamat utk wanita mengandung.
Alhamdulillah harini okey dah. Suami pulak cirit birit. Taktau lar salah makan apa. Saya masak sendiri je
Kena doktor yang prescribe. Pergi klinik atau hospital ya
Ni taktau salah makan apa. Pagi tadi makan telur rebus je 3biji
Nurul Adibah Zainal