3 Các câu trả lời

Boleh. In fact the moment tahu pregnant kena terus booking sebab nanti nurse bagi tarikh temujanji yang lain. Tapi kalau tempat awak boleh direct walk in untuk buka buku then okay la. So first step untuk awak is hari ni call atau walk in KKIA untuk booking. Tanya sekali apa prosedur dan dokumen yang diperlukan sebab lain KK lain lain prosedur. Tempat saya husband kena ada sekali.

Call atau pergi kk ambil tarikh dulu, nanti nurse bgtau apa perlu bawa. Dh lewat tu 10w belum set appt lagi.. husb kena ada sekali waktu buka buku sbb kena buat test hiv

Time temujanji buka buku pink Sila bawa : - 2 salinan ic suami isteri - 2 salinan surat nikah - buku mengandung lama (jika masih simpan) - salinan scan (jika ada)

Câu hỏi phổ biến

Những bài viết liên quan