Sekarang ni saya dah 36week
Huhuhu tolong doakan saya semua , anak pertama saya bersalin emergency SC ada sangkut GDM juga , saya berharap sangat" anak kedua ni saya bersalin normal, yang kedua ni ada sangkut GDM juga , dokter nak cek di 38 week ni baby ada masuk panggul dan ada bukaan tak , kalau tak dokter suruh saya SC lagi , huhuhu saya nak sangat bersalin normal , tolong doakan saya semua , saya bisa bersalin normal , dan dimudah kan semua nya , amin allahumma amin 🤲


