39minggu 3hari perut rasa kena cengkam
harini saya rasa perut saya mengeras dan kadang kadang rasa macam kena cengkam , contraction ke ? saya tanda apa takde lagi buat masa sekarang . tapi cengkam cengkam tuje dok berasa jugak
2 Các câu trả lời
Mới nhất
Được đề xuất

Viết phản hồi
kita beza shari je sis, sya pun turun tanda harini tp xpegi lg hospital, mak kata tunggu sakit kuat bru pegi sbb nnti asik kena seluk je. bykkn bjln sis
Câu hỏi liên quan
Câu hỏi phổ biến


Queen of 1 playful boy