baru lepas checkup 18w
harini result hb low 10.3 hm please suggest apa yang boleh naikkan hb ni .. skrng tgh mkn jus delima tpi nurse kata ramai patient dia mkn jus delima hb makin drop .. hm so mcm mana ya .. ada suggestion tak ?
Vô danh
10 Các câu trả lời
Mới nhất
Được đề xuất

Viết phản hồi
saya pun hb low 10.3 .. rabu ni nak checkup harap naik la😭 mcm mcm dah makan .. jus delima mkn jgk mmg nurse suruh stop sbb ramai makan drop .. so saya stop harap rabu ni cek ok la
Câu hỏi liên quan
Câu hỏi phổ biến
