Tak Tahu Baby Mengeras

hai mummyy . mcm mne nak thu bby tu mengeras ? #First_Baby #32week

3 Các câu trả lời
 profile icon
Viết phản hồi

ada benjol..dan mcm sy , akan rasa gas naik ke tekak..xtau la mommies lain feel the same ke tak.. nurse kkia sy gtau if benjolan tu ada 1 means tu braxton hicks..kalau benjolan ada 2 pd msa mengeras, tu baby tgh stretching

3y trước

so far awak ada rasa benjol tu x