diapers anak

hai mommies ! share laa anak mommy pkai brands apa yang murah murah tp kualiti mantap . anak saya dari nb sampai skrg 3 bulan pkai drypers tp rasa mcm nak tukar yg bajet sikit . #SeriusTanya #bantujawab #ingintahu #firstmom

2 Các câu trả lời
 profile icon
Viết phản hồi

anak sye pakai drypers wee wee dry. sis blh try brand lotus, cute & care murah harga dia rm25 kebawah mcm tu. anak sye penah guna jgk sblom ni

For me yang murah and sesuai untuk anak I, petpet gold+ and huggies dry