Scan Early Prenancy
Hai mommies, ada ke sesiapa kat sini yang ada pengalaman ikutkan lmp 6w6d tapi bila scan baru 5w? Normal atau tidak ya? Tq in advanced mommies :)
Hãy là người đầu tiên trả lời
Về chúng tôiChính sách bảo mậtĐiều khoản sử dụngTiêu chuẩn cộng đồngSơ đồ trang web
Tải app miễn phí của chúng tôi
Hai mommies, ada ke sesiapa kat sini yang ada pengalaman ikutkan lmp 6w6d tapi bila scan baru 5w? Normal atau tidak ya? Tq in advanced mommies :)

