Pengalaman bersalin di HSAH Sungai Petani
Hai, ada tak ibu2 kat sini yg bersalin d hospital sultan abdul halim secara normal. Nak tanya, boleh ke kalau kita req untuk doktor perempuan shj?
Vô danh
10 Các câu trả lời
Mới nhất
Được đề xuất

Viết phản hồi
boleh req , tp entah dapat ke tidak . sbb goverment . ikut doc mana yg oncall . nanti masa sakit dah tak terfikir dah doktor laki ke perempuan . malu pun dah takde . base on my experience , doc laki lagi lembut buat keja dari doc pompuan . sup sap sup sap tahu tahu siap .
Vô danh
3y trước
Câu hỏi liên quan
