Puasa ganti
First time mom here. Week17. Bole ke preg mom puasa ganti? Mommy2 ada experience tak?
3 Các câu trả lời
Mới nhất
Được đề xuất

Viết phản hồi
ikut orang jugak. tapi kalau saya tak lalu pulak biar anak lapar dalam perut. kita mungkin boleh tahan tapi anak dalam perut? time dalam perut ni la nak cukupkan zat nutrisi semua. tapi kalau awak kuat and boleh tahan takde masalah. ada je yang puasa time pregnant. cuma 1st and 3rd trimester memang tak boleh nak puasa. bahaya untuk baby
Đọc thêmCâu hỏi liên quan

