✕
Đăng nhập / Đăng ký
Bài viết
COVID-19
Mẹ bầu
Sau sinh
Giai đoạn phát triển
Nuôi dạy con
Giáo dục
Sức khỏe
Phong cách sống
Ăn Uống & Dinh Dưỡng
Cộng đồng
Bình chọn
Ảnh
Thực phẩm
Công thức
Chủ đề
Đọc bài báo
Theo dõi
Theo dõi thai kỳ
Theo dõi bé yêu
Phần thưởng
Phần thưởng
Cuộc thi
VIP Parents
Thêm
Phản hồi
Chính sách bảo mật
Hướng dẫn cộng đồng
Sơ đồ trang web
Tải app miễn phí của chúng tôi
Hai, kndungn saya bru nk msuk 8w tpi tdi ada keluar darahh 1/2 dri pantyliner. tu tanda² gugur ke😭
First mom
Anonymous
2 Các câu trả lời
Viết phản hồi
Câu hỏi liên quan
Keluar Lendir jernih Hai mom semua, hari ni sye dh 39weeks 2day, tghari tdi masa nak buang air kecil...
Hai ibu², normal ke klau ada spotting warna brown masa kndungn 7w ni . Risau sbb pernh gugur 😭 First...
Tanda gugur 8w Hi mommies . Nak tanya yang dah berpengalaman . Takot . Sy 8weeks tpi ade spotting co...
38week 1 hari hai mom, ada tak mcm sya tiada keluar apap tanda mcm air atau lendir keluar,tapi perut...
First time Sangkut gdm Nk tnye Mcm mna ye nk atsi gdm,, ank first, sblum ni xda pun kncing mnis tpi...
baby kurang gerak hy nk tnye bby dri pagi tdi rse mcm kurang gerak x mcm biasa...slalu aktif tpi ni...
baru 20w tpi da rse sakit mcm nk brnk ade sesapa thu knp rse mcm tu dri kul 1 pgi tdi smpai skrng...
Câu hỏi phổ biến
Unwanted pregnancy Masa memula tahu ada baby tu ada ajak suami pergi gugurkan sebab tak rasa nak ada...
Help mommies Hi mommies Sy mengandung tapi blm berkawin dengan boy, perut dah 24weeks. kalau nak ber...
Luka jahitan di bawah Sy 1st time bersalin normal. Sudah 21 hari tp jahitan masih ada dan sakit. Td...
Những bài viết liên quan
Pengalaman Bersalin Ibu Positif Covid-19, Dapat Tengok Bayi 2 Saat Saja, 10 Hari Dikuarantin
Siapa Cakap Bersalin Hospital Kerajaan Layanan Tak Bagus? Baca Perkongsian Ibu Ini Dulu, Ramai Puji!
Pengalaman Ibu Ini Buat Prosedur ECV "Pusingkan Bayi Songsang" & Bersalin FPP, Layanan 1st Class
Công cụ
Bài viết
?
Hỏi & Đáp
Bình chọn
Xem trong app