2 Các câu trả lời

Alhamdulillah mama, dah sampai saatnya! 40 weeks 1 hari tu memang sudah cukup bulan dan siap nak deliver. Aku doakan korang dan baby selamat-selamat je dalam proses serah diri nanti, semoga lancar dan ibu bapa sihat sejahtera. Stay calm, jangan stress banyak-banyak, dan percayakan pada doktor serta tenaga medis, korang dalam tangan yang betul. Semoga cepat jumpa dengan baby, mama!

Aamiin, semoga dipermudahkan segala urusan dan lancar semuanya. Selamat ibu dan anak 🤲

Saya masa nak dekat due mkn ni hari², Untuk tenang dan ada tenaga. https://s.shopee.com.my/4AzUhcgAcZ

Câu hỏi liên quan

Câu hỏi phổ biến

Những bài viết liên quan