macam saya punya kes gugur yg lepas. scan kantung kosong tp kantung membesar . refer hospital sbb setiap kali check kat klinik kantung mesti kosong even melalui tvf pun. refer ke hospital , disuruh tunggu dalam seminggu untuk tggu kantung jatuh sendiri , incase tak jatuh depa suruh masuk ward n masukkan ubat untuk bg kantung jatuh . saya pun takda tanda2 smpai lah masatu 12weeks5days , saya bleeding teruk . mungkin sbb termakan nenas malam tu hehe . masatu lagi berapa hari ja nk kena masuk ward . n then refer ke emergency terus depa korek bawak keluar kantung sbb nk stopkan bleeding tu . mmg tak nyempat dah nk bawak masuk ubat apa2 katanya , untuk elakkan darah kurang terpaksa korekk . kalau tak prosedur asal kena masukkan ubat , tunggu dia jatuh sendiri n takpayah cuci dah
Đọc thêm