fabroid ketika hamil

doc sahkan saya ada fabroid ketika hamil, doc kata kemungkinan baby makin besar dan fabroid akan hilang dengan sendiri, ataupun fabroid makin besar, saya terpaksa menjalani pembedahan dan baby mungkin lahir premature. soalan saya, anda ada pengalaman seperti ini? saya down seketika. tapi saya usaha jaga makan disamping baca doa (bg yg islam)

fabroid ketika hamil
2 Các câu trả lời
 profile icon
Viết phản hồi

yup saya pun ada case yang sama. fibroid 4cm, doctor pun cakap jangan risau, worst case kena c section masa delivery nanti. cuma kena observe size fibroid, kebiasaannya mengecil, kalau membesar pun sangat lambat. insyaAllah, teruskan pregnancy seperti biasa. saya pun kadang terfikir about it jadi risau tapi somehow kesian dekat baby sebab mummy stress.

Đọc thêm
4y trước

masa awl kandungan hritu memang dpt tau 4cm, menangis jugak la. tp alhamdulillah skg da msuk 6 bulan.. alhamdulillah fib hilang cm tu je.. syukur sgt..! terima kasih ye awk bg smgt buat sy... ❤

jangan fikir sangat ya sis. nanti akan effect fibroid juga. saya pun ada fibroid 3cm,dan dah 3 kali scan saiz masih sama,harap2 nanti akan mengecut bila baby dah semakin besar. teruskan jaga makan dan doa banyak2 ye. be positive :)

10mo trước

ada kah anda makan ubat