35week butter+milo
Dah boleh ke try minum Milo+ butter...skrng kerap sakit bahagian bawah perut ngn celah kangkang plus kerap mngeras dah...
Vô danh
2 Các câu trả lời
Mới nhất
Được đề xuất

Viết phản hồi
refer doc sis, keadaan anak da kat mana..kalau boleh tgu sampai matang 37w walaupun kita rasa lg seminggu dua je, sikit je lg nk matang takpela..tp tu fikiran kita, yg terbaik boleh refer doc/misi time check up ya
samala sis, saya pun rasa begitu. bahagian vagina kadang pandai datang rasa ngilu ii mcm mencucuk ii. tapi taktau normal ke tak
Câu hỏi liên quan
