Tips untuk trigger bersalin

Hi, boleh advise tak untuk bagi trigger contraction or tanda untuk bersalin. Dah 39 minggu dh, baby masih selesa di dalam😭🤣

4 Các câu trả lời
 profile icon
Viết phản hồi

sy pun tak larat dh wxercise sbb rumah flat so tk tahu nk aktif cmne. jln itik tak dpt sgt sbb perut dh jatuh haha. masa anak first 37w dh keluar ni mcm selesa je 😆