Tips untuk trigger bersalin

Hi, boleh advise tak untuk bagi trigger contraction or tanda untuk bersalin. Dah 39 minggu dh, baby masih selesa di dalam😭🤣

4 Các câu trả lời
 profile icon
Viết phản hồi

Samalah. Saya pun nak 39 minggu dah. Due 3/9 nnt. Tapi xda lansung tanda2 nak bersalin

4d trước

Due kita sama sis. 3/9 hehe. saya 2/9 dah kena serah diri kalau takde tanda bersalin lagi 😭😭😭