Bukup pink kk atau swasta

Better buka buku pink klinik swasta atau kk ?

5 Các câu trả lời
 profile icon
Viết phản hồi

saya second baby ni baru buka buku di swasta.. suami kata nak bg rasa check dekat swasta pulak 🤭 alhamdulillah detail mcm dekat kk juga. ada minum air gula dan yg macam di kk la. kalau kita kena check bsp pun sama mcm di kk. cuma yg bezanya swasta berbayar dan layanannya lebih baik. kalau anak first better buka buka di kk. ☺️

Đọc thêm
2mo trước

awak check up di klinik swasta, bersalin boleh di hospital kerajaan tak??