14 minggu
Berat bdn inda berapa naik,ada kah baby akan lahir kecil age?

Hai mama, 14 minggu memang baru lagi, so jangan worry kalau weight gain belum obvious, setiap orang berlainan, ada yang early bloomer ada yang lambat naik. Kalau baby growing fine dalam scan dan doktor tak cakap apa-apa, mostly semua okay je. Tapi better check dengan doktor ye, dia boleh monitor growth trajectory korang and make sure baby dapat nutrients cukup, sebab berat ibu memang ada kena-mengena dengan baby's development nanti. Jangan stress sangat, banyak mummy di sini juga start slow then tiba-tiba naik berat badan masa second trimester.
Đọc thêm14w barely naik berat, tak naik pun ada sb baby 100g ke bawah je berat
Saya pown 14w2d smlm check up brt bdn saya turun dari 57 brt saya smlm timbang 55..sbb saya xde slera mkn..



Excited to become a mum